Skip to content

Copy

“The first rule for good writing is to have something to say. In fact, this in itself is almost enough.” (Arthur Schopenhauer)

Een proposal moet overtuigen en leiden tot de aankoop. Daarom bepalen wij eerst samen met u wat uw aanbod onderscheidend maakt en waarom de klant met uw voorstel het beste af is. Rond die kernboodschap schrijven we vervolgens het proposal. Ook kunnen we uw teksten redigeren.

Schrijven

Een goed proposal is strak, beperkt zich tot de essentie en trekt de aandacht. Wij weten hoe je met een compact verhaal de opdracht wint.
The Proposal Lab beschikt ook over Amerikaanse en Europese schrijvers die weten wat er komt kijken bij het schrijven en redigeren van een winnende Engelstalige offerte.

Redigeren

Aan een proposal leveren vaak meerdere professionals een bijdrage. Dan is het van belang om van de tekst weer één geheel te maken. Een redactieslag door The Proposal Lab zorgt voor een logische opbouw en eenheid in stijl.

Meer weten?

Ardjan Noorland

Managing Director

Back To Top